Adres do korespondencji
Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Gdańskim
ul. gen. Władysława Sikorskiego 23, 82-100 Nowy Dwór Gdański
Dane kontaktowe
- tel. +48 55 247 36 71
- fax +48 55 247 36 70
- e-mail: starostwo@nowydworgdanski.pl
Strony internetowe
- adres internetowy: www.nowydworgdanski.pl
- adres BIP: http://bip.nowydworgdanski.pl/
Godziny pracy
Dzień tygodnia | Godziny pracy |
---|---|
Poniedziałek: | 730 - 1530 |
Wtorek: | 730 - 1530 |
Środa: | 730 - 1630 |
Czwartek: | 730 - 1530 |
Piątek: | 730 - 1430 |
Przewodniczący Rady Powiatu
Zbigniew Ptak
Starosta
Barbara Ogrodowska
Wicestarosta
Lubomir Głowacki
Sekretarz
Magda Woźniak
Skarbnik
Iwona Stokowska
Starosta, a w razie jego nieobecności Wicestarosta lub Sekretarz Powiatu przyjmują w sprawach skarg i wniosków w środy w godzinach od 13:00 do 16:30.
Pozostali pracownicy Starostwa przyjmują obywateli w sprawach skarg i wniosków codziennie w godzinach pracy Starostwa.
ZADANIA STAROSTWA POWIATOWEGO W ZAKRESIE OBSŁUGI INTERESANTÓW
Wydział Organizacji i Promocji
Kontakt: Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Gdańskim
82-100 Nowy Dwór Gdański, ul. gen. Władysława Sikorskiego 23
tel. +48 55 247 3671
fax +48 55 247 3670
W skład wydziału wchodzą:
- Ewa Czarnul - Kierownik wydziału, pok. nr 41, tel. wew. 169, email: e.czarnul@nowydworgdanski.pl
- Anna Rudzik - Inspektor ds. kadr, pok. nr 27, tel. wew. 157, email: a.rudzik@nowydworgdanski.pl
- Anna Kornacewicz - Inspektor ds. organizacyjno-administracyjnych, pok. nr 27, tel. wew. 157, email: a.kornacewicz@nowydworgdanski.pl
- Joanna Jost - Główny specjalista ds. kancelaryjno–technicznych, pok. nr 20, tel. wew. 155,130, email: starostwo@nowydworgdanski.pl , j.jost@nowydworgdanski.pl
- Karolina Tatarowicz - Podinspektor ds. administracyjnych, pok. nr 20, tel. wew. 155,130, email: k.tatarowicz@nowydworgdanski.pl
- Roksana Kamińska Inspektor ds. organizacyjnych, pok. nr 10, tel. wew. 147 r.kaminska@nowydworgdanski.pl
w zastępstwie Edyta Żbikowska - Referent ds. organizacyjnych email: e.zbikowska@nowydworgdanski.pl - Małgorzata Łojko Inspektor ds. administracyjnych i obsługi Zarządu Powiatu, pok. nr 26, tel. wew. 102, emial: m.lojko@nowydworgdanski.pl
- Maria Kosek - Pomoc administracyjna, pok. nr. 42, tel. wew. 173, email: m.kosek@nowydworgdanski.pl
- Marcin Karbownik - Informatyk, pok nr. 25, tel. wew. 171, email: m.karbownik@nowydworgdanski.pl
- Krzysztof Firko - Informatyk, pok. nr 25, tel. wew. 171, email: k.firko@nowydworgdanski.pl
- Pracownicy obsługi
Zakres działania Wydziału Organizacji i Promocji
Wydział Organizacji i Promocji zapewnia sprawną organizację i funkcjonowanie Starostwa, obsługę administracyjną Rady i Zarządu, organizację przyjmowania obywateli w sprawach skarg i wniosków. Ponadto prowadzi sprawy z zakresu biura rzeczy znalezionych, zamówień publicznych, remontów i inwestycji w urzędzie, realizuje zadania związane z obsługą interesantów i wykonywanie czynności kancelaryjnych.
Wydział Finansowo-Księgowy
Dane teleadresowe
Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Gdańskim
82-100 Nowy Dwór Gdański, ul. gen. Władysława Sikorskiego 23
Dane kontaktowe
- tel. +48 55 247-36-68
- fax +48 55 247-36-70
- email: fk@nowydworgdanski.pl, ksiegowosc@nowydworgdanski.pl
Skład Wydziału Finansowo-Księgowego:
- Karolina Florkowska - Kierownik wydziału, Główny Księgowy, pokój nr 16, tel. wew. 165, email: k.florkowska@nowydworgdanski.pl
- Agata Mielewska - Inspektor ds. księgowości, pokój nr 39, tel. wew. 166, email: a.mielewska@nowydworgdanski.pl
- Anna Ochocka-Misiaszek - Inspektor ds. płac (płace, PFRON), pokój 39, tel. wew. 153, email: a.ochocka@nowydworgdanski.pl
- Joanna Ziętek - Inspektor ds. księgowości (wydatki Starostwa Powiatowego, opłata ewidencyjna i skarbowa, ZFŚS),
pokój 35, tel. wew. 106, email: j.zietek@nowydworgdanski.pl - Natalia Keller - Podinspektor ds. księgowości, pokój nr 36, tel. wew. 164, email: n.keller@nowydworgdanski.pl
Zakres działania Wydziału Finansowo-Księgowego
Wydział Finansowo-Księgowy prowadzi sprawy związane z opracowywaniem projektu budżetu Starostwa, zapewnia obsługę finansowo-księgową Starostwa, sporządza sprawozdania z realizacji zadań budżetowych. Kierownik Wydziału Finansowo-Księgowego jest jednocześnie głównym księgowym Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Gdańskim.
Samodzielne stanowisko ds. leśnictwa, łowiectwa, ochrony przyrody i rybactwa
Dane teleadresowe
Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Gdańskim
82-100 Nowy Dwór Gdański, ul. gen. Władysława Sikorskiego 23
Dane kontaktowe
- tel. +48 55 247 36 68
- fax +48 55 247 36 70
Wiesław Podsiadły - Główny Specjalista ds. leśnictwa, łowiectwa, ochrony przyrody i rybactwa, pokój nr 24A, tel. wew. 167, email: w.podsiadly@nowydworgdanski.pl
Zakres działania stanowiska ds. leśnictwa, łowiectwa, ochrony przyrody i rybactwa
Do podstawowych zadań tego stanowiska należy prowadzenie spraw w zakresie leśnictwa, łowiectwa, ochrony przyrody i rybactwa, m.in.: wydzierżawianie obwodów łowieckich, wydawanie kart wędkarskich, rejestracja sprzętu pływającego służącego do połowu ryb, rejestracja zwierząt podlegających ochronie, wydawanie decyzji na usuwanie drzew i zalesianie gruntów.
Wydział Rolnictwa i Ochrony Środowiska
Dane teleadresowe
Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Gdańskim
82-100 Nowy Dwór Gdański, ul. Sikorskiego 23
Dane kontaktowe
- tel. +48 55 247 36 71
- fax +48 55 247 36 70
- e-mail: srodowisko@nowydworgdanski.pl
W skład wydziału wchodzą
- Krystyna Damszel-Podsiadły - Kierownik Wydziału, pokój nr 24, tel. wew. 144, email: k.damszel-podsiadly@nowydworgdanski.pl
- Anna Terendy - Inspektor ds. gospodarki wodnej, rolnictwa i geologii, pokój nr 24, tel. wew. 146. email: a.terendy@nowydworgdanski.pl
- Kamila Wamil - Podinspektor ds. gospodarki odpadami, ochrony powietrza i ochrony gruntów, pokój nr 24, tel. wew. 131, email: k.wamil@nowydworgdanski.pl
- Katarzyna Schulz - Referent ds.ochrony powietrza, ochrony gruntów i ochrony przed hałasem, pokój nr 24, tel. wew. 131, email: k.schulz@nowydworgdanski.pl
Zakres działania Wydziału Rolnictwa i Ochrony Środowiska
Wydział realizuje zadania organu administracji samorządowej i rządowej I instancji w zakresie ochrony środowiska, gospodarki wodnej i geologii. W szczególności rozpatruje wnioski ze stosowną dokumentacją dotyczące wydania: pozwoleń i zezwoleń na wprowadzanie gazów i pyłów do powietrza, wytwarzanie, zbieranie i przetwarzanie odpadów. Wykonuje zadania związane z zatwierdzaniem projektów robót i prac geologicznych oraz dokumentacji hydrogeologicznych i geologiczno-inżynierskich, a także przyjmuje zgłoszenia projektu robót geologicznych w tym wierceń w celu wykorzystania ciepła ziemi oraz wykonywania wykopów i otworów wiertniczych w celu wykonania ujęć wód podziemnych w zakresie przypisanym staroście. Prowadzi sprawy związane z wyłączeniem gruntów rolnych z produkcji rolniczej, rekultywacji gruntów oraz współuczestniczy w procesie uzgodnień decyzji o warunkach zabudowy. Do zadań należy również prowadzenie spraw związanych z emisją ponadnormatywnego hałasu do środowiska łącznie z wydaniem decyzji o dopuszczalnym hałasie w przypadku stwierdzenia przekroczenia dopuszczalnych norm. Sprawuje formalny nadzór nad spółkami wodnymi. Przyjmuje zgłoszenia instalacji, których eksploatacja nie wymaga uzyskania zezwolenia na podstawie ustawy Prawo ochrony środowiska (np. stacje bazowe telefonii komórkowej emitujące promieniowanie elektromagnetyczne itp.). Realizuje ustawowy obowiązek cyklicznego opracowania powiatowego programu ochrony środowiska oraz przygotowania raportu z realizacji zadań w nim ujętych, jednocześnie współuczestniczy w opiniowaniu i informowaniu o wykonaniu zadań wynikających z harmonogramów poszczególnych programów środowiskowych szczebla wojewódzkiego i gminnego, prowadzi publicznie dostępny wykaz danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie będących w posiadaniu wydziału, prowadzi sprawy związane z wydatkowaniem środków z budżetu powiatu przeznaczonych na finansowanie ochrony środowiska i gospodarki wodnej w zakresie przypisanym staroście. Ponadto współuczestniczy w opiniowaniu lub uzgadnianiu przez organy Powiatu spraw dotyczących zagospodarowania przestrzennego.
Wydział Geodezji Kartografii i Katastru
Dane teleadresowe
82-100 Nowy Dwór Gdański, ul. Warszawska 28b
Dane kontaktowe
- centrala - tel. +48 555 330 450
- w sprawie wniosków do Ewidencji Gruntów - tel. +48 555 330 458 ewidencja.gruntow@nowydworgdanski.pl
- w sprawie map - tel. +48 555 330 452, e-mail: podgik.zudp@nowydworgdanski.pl
Godziny przyjmowania interesantów
Dzień tygodnia | Godziny pracy |
---|---|
Poniedziałek: | 7:30 - 15:30 |
Wtorek: | 7:30 - 15:30 |
Środa: | 7:30 - 16:30 |
Czwartek: | 7:30 - 15:30 |
Piątek: | 7:30 - 14:30 |
Struktura organizacyjna Wydziału
Barbara Kaczmarczyk - Kierownik, Geodeta Powiatowy, tel. 555 330 451, email: b.kaczmarczyk@nowydworgdanski.pl
- Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej - tel.: 555 330 450, e-mail: podgik.zudp@nowydworgdanski.pl
Zadania:
- przyjmowanie zgłoszeń , wydawanie materiałów i licencji, przyjmowanie i uwierzytelnianie dokumentów powstałych w wyniku prac geodezyjno-kartograficznych,
- obsługa interesantów,
- aktualizacja państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego,
- tworzenie baz numerycznych zasobu oraz jego udostępnianie
- prowadzenie narad koordynacyjnych dotyczących uzgadniania usytuowania projektowanych urządzeń podziemnego uzbrojenia terenu,
- ochrona znaków geodezyjnych
Pracownicy:
- Tomasz Dymek – Główny specjalista ds. obsługi interesantów i wykonacwów prac geodezyjnych oraz obsługi technicznej zasobu geodezyjnego i kartograficznego, tel. 55 533 04 53, e-mail: t.dymek@nowydworgdanski.pl
- Anna Mikołajczyk - Inspektpr ds.obsługi technicznej zasobu geodezyjnego i kartograficznego, tel. 55 533 04 53, e-mail: a.mikolajczyk@nowydworgdanski.pl
- Agata Sosnowska - Podinspektpr ds.obsługi technicznej zasobu geodezyjnego i kartograficznego, tel. 55 533 04 52, e-mail: a.sosnowska@nowydworgdanski.pl
- Katarzyna Oniszczuk - Inspektpr ds.obsługi technicznej zasobu geodezyjnego i kartograficznego, 55 533 04 52, e-mail: k.oniszczuk@nowydworgdanski.pl
- Olga Przybyła - ds.obsługi technicznej zasobu geodezyjnego i kartograficznego, 55 533 04 52, e-mail: o.przybyla@nowydworgdanski.pl
2. Ewidencja gruntów i budynków – tel.55 533 04 54, 55 533 04 55
e-mail: ewidencja.gruntow@nowydworgdanski.pl
Zadania:
- prowadzenie i aktualizacja operatu ewidencji gruntów i budynków,
- ujawnianie zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków,
- wydawanie odpisów i dokumentacji związanej z operatem EGiB tj. wypisy, wyrysy, mapy, rejestry, itp.
- wydawanie zaświadczeń o posiadanych gospodarstwach, wykreśleniu z hipoteki,
- udzielanie informacji w zakresie treści operatu ewidencji gruntów i budynków
Pracownicy:
- Beata Rodak - Główny specjalista ds. ewidencji gruntów i budynków, tel. 55 533 04 55, email: b.rodak@nowydworgdanski.pl
- Mariusz Bartnicki – Główny specjalista ds. ewidencji gruntów i budynków, tel. 55 533 04 54, email: m.bartnicki@nowydworgdanski.pl
- Joanna Krupa - Specjalista ds. administracyjnych, tel. 55 533 04 58, email: j.krupa@nowydworgdanski.pl
3. Gospodarka nieruchomości – tel. 55 533 04 57
Zadania:
- gospodarowanie nieruchomościami Skarbu Państwa i nieruchomościami powiatu
Pracownicy:
- Agata Sekuła - Główny specjalista ds. gospodarki nieruchomościami Skarbu Państwa, tel. 55 533 04 57, email: a.sekula@nowydworgdanski.pl
- Ada Bonk - Referent ds. gospodarowania nieruchomościami powiatowymi i Skarbu Państwa, tel. 55 533 04 57, email: a.bonk@nowydworgdanski.pl
w zastępstwie: Sandra Karpińska - Młodszy referent ds. gospodarowania nieruchomościami powiatowymi i Skarbu Państwa, s.karpinska@nowydworgdanski.pl
- Wpłaty dotyczące nieruchomości Skarbu Państwa
należy wpłacać na rachunek bankowy nr: 25 1160 2202 0000 0004 8664 2661
z tytułu:- wieczystego użytkowania,
- trwałego zarządu,
- opłaty za przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności,
- sprzedaży nieruchomości,
- czynszów za wynajem/dzierżawę nieruchomości,
- opłaty z tytułu zezwolenia na czasowe zajęcie nieruchomości (wejście na grunt),
- służebności
- Wpłaty stanowiące dochody Starostwa należy wpłacać na rachunek bankowy nr:
80 1160 2202 0000 0004 8664 2350z tytułu:
- opłat geodezyjnych (wypisy, wyrysy etc.),
- opłat z tytułu trwałego zarządu nieruchomości Powiatu,
- czynszów za wynajem/dzierżawę nieruchomości,
- opłat z tytułu zezwoleń na czasowe zajęcie nieruchomości (wejście na grunt),
- służebności.
- Opłatę skarbową można uiścić na miejscu w wydziale (płatność kartą-terminal) lub przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Nowym Dworze Gdańskim, ul. Wejhera 3, 82-100 Nowy Dwór Gdański na rachunek bankowy nr 26 8306 0003 0000 8006 2000 0010.
Klauzula informacyjna Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru
Wydział Architektury i Budownictwa
Dane teleadresowe
Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Gdański
82-100 Nowy Dwór Gdański, ul. gen. Władysława Sikorskiego 23
Dane kontaktowe
- tel. +48 55 247 3671
- fax +48 55 247 3670
W skład wydziału wchodzą
- Marek Miszewski - Kierownik Wydziału, pok. nr 4, tel. wew. 161, email: m.miszewski@nowydworgdanski.pl
- Adrianna Jachimczyk - Referent ds. realizacji obiektów budowlanych - sprawy z terenu Miasta i Gminy Nowy Dwór Gdański, pok. nr 8, tel. wew. 103, email: a.jachimczyk@nowydworgdanski.pl
- Andrzej Szczotka - Inspektor ds. realizacji obiektów budowlanych - sprawy z Miasta Krynica Morska i Gminy Ostaszewo, pok. nr 8, tel. wew. 152, email: a.szczotka@nowydworgdanski.pl
- Natalia Zaręba - Podinspektor ds. realizacji obiektów budowlanych - sprawy z terenu Gminy Sztutowo, Gminy Stegna, pok. nr 8, email: n.zareba@nowydworgdanski.pl
w zastępstwie Marcin Koszelak - Młodszy referent ds. realizacji obiektów budowlanych, email: m.koszelak@nowydworgdanski.pl - Dominika Rocławska - Młodszy Referent ds. realizacji obiektów budowlanych - sprawy z terenu Gminy Sztutowo, Gminy Stegna, pok. nr 8, tel. wew. 133, email: d.roclawska@nowydworgdanski.pl
Zakres działania Wydziału Architektury i Budownictwa
Do zakresu działań Wydziału Architektury i Budownictwa, należy organizowanie zadań wynikających z kompetencji organu administracji architektoniczno-budowlanej pierwszej instancji, wynikających z ustawy Prawo budowlane (z wyjątkiem obiektów i robót, dla których organem pierwszej instancji jest wojewoda) w szczególności:
- prowadzenie postępowań administracyjnych w trybie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane, a w szczególności:
- przygotowywanie projektów decyzji o pozwoleniu na budowę lub rozbiórkę oraz wydawanie rozstrzygnięć administracyjnych w tych sprawach,
- rozpatrywanie zgłoszeń zamiaru wykonania robót budowlanych oraz wydawanie rozstrzygnięć administracyjnych w tych sprawach,
- rozpatrywanie zgłoszeń zmiany sposobu użytkowania obiektów oraz wydawanie rozstrzygnięć administracyjnych w tych sprawach,
- rozpatrywanie wniosków w sprawach odstępstw od warunków technicznych,
- rozpatrywanie wniosków w sprawach odstępstw od art. 57 ustawy z dnia 28 marca 2003 r. o transporcie kolejowym;
- prowadzenie postępowań związanych ze zmianą, uchylaniem i stwierdzaniem wygaśnięcia decyzji o pozwoleniu na budowę,
- przygotowywanie projektów decyzji w sprawie przeniesienia decyzji o pozwoleniu na budowę na rzecz innej osoby,
- rozstrzyganie o niezbędności wejścia na teren sąsiedniej nieruchomości;
- rejestracja dzienników budowy;
- prowadzenie rejestrów wymaganych ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane;
- prowadzenie sprawozdawczości w zakresie realizowanych zadań dla Głównego Urzędu Statystycznego i Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego;
- przygotowywanie i wydawanie zaświadczeń, opinii, w tym:
- wydawanie zaświadczeń dotyczących obiektów budowlanych: o samodzielności lokalu mieszkalnego lub innego niż mieszkalny,
- potwierdzających powierzchnię użytkową i wyposażenie techniczne domu jednorodzinnego dla celów dodatku mieszkaniowego;
- potwierdzanie faktu lub stanu prawnego – na podstawie prowadzonych przez organ ewidencji, rejestrów, bądź innych danych znajdujących się w posiadaniu organu administracji architektoniczno-budowlanej;
- sporządzanie zaświadczeń z zakresu spraw prowadzonych przez wydział.
- opiniowanie lub uzgadnianie przez organy Powiatu – spraw z zakresu zagospodarowania przestrzennego województwa, planów miejscowych i studiów kierunków zagospodarowania przestrzennego w ramach kompetencji Wydziału i innych stanowisk wymaganych przepisami prawa;
- prowadzenie postępowań administracyjnych w trybie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych w odniesieniu do dróg gminnych i powiatowych, (ZRID);
- przygotowywanie dokumentacji oraz przekazywanie odwołań do organu II instancji;
- przekazywania informacji podatkowych organom podatkowym, właściwym w sprawach podatku od nieruchomości;
- rozpatrywanie skarg i wniosków w zakresie spraw prowadzonych przez Wydział;
- prowadzenie innych spraw wynikających z właściwości organu administracji architektoniczno-budowlanej I instancji;
- archiwizowanie dokumentacji postępowań administracyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- realizowanie innych zadań zleconych przez Zarząd Powiatu i przełożonych lub wynikających z przepisów prawa.
Wydział Komunikacji
Dane teleadresowe
Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Gdańskim
82-100 Nowy Dwór Gdański, ul. gen. Władysława Sikorskiego 23
Dane kontaktowe
tel. +48 55 247 2872
Godziny przyjmowania interesantów
Dzień tygodnia |
Godziny przyjmowania |
---|---|
Poniedziałek, wtorek, czwartek: |
7:30 - 15:00 |
Środa: |
7:30 - 16:00 |
Piątek: |
7:30 - 14:00 |
W skład wydziału wchodzą
- Aldona Godek - Kierownik Wydziału, pok. nr 15, tel. wew. 163, e-mail: a.godek@nowydworgdanski.pl
- Stanowiska ds. rejestracji pojazdów, pok. nr 11, tel. wew. 140, e-mail: rejestracja.komunikacja@nowydworgdanski.pl
- Karolina Giłka - Inspektor ds. rejestracji pojazdów, e-mail: k.gilka@nowydworgdanski.pl
- Katarzyna Kłębucka - Główny specjalista ds. rejestracji pojazdów, e-mail: k.klebucka@nowydworgdanski.pl
- Waldemar Wudarczyk - Główny specjalista ds. rejestracji pojazdów i obsługi kierowców, e-mail: w.wudarczyk@nowydworgdanski.pl
- Karolina Giłka - Inspektor ds. rejestracji pojazdów, e-mail: k.gilka@nowydworgdanski.pl
- Stanowiska ds. ewidencji kierowców, pok. nr 12, tel. wew. 138, e-mail: prawojazdy@nowydworgdanski.pl
- Natalia Żwirek - Referent ds. obsługi kierowców i rejestracji pojazdów, e-mail: n.zwirek@nowydworgdanski.pl
- Martyna Maćkowska - Referent ds. obsługi kierowców i rejestracji pojazdów, e-mail: m.mackowska@nowydworgdanski.pl
Wydział Strategii i Rozwoju
Dane teleadresowe
Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Gdańskim
82-100 Nowy Dwór Gdański, ul. gen. Władysława Sikorskiego 23
Dane kontaktowe
- tel. +48 55 247 3671
- fax +48 55 247 3670
W skład wydziału wchodzą
- Katarzyna Koc - Podinspektor ds. projektów i rozwoju, pok. nr 42, tel. wew. 139, e-mail: k.koc@nowydworgdanski.pl
- Magdalena Dębowska - Referent ds. zamówień publicznych i projektów, pok. nr 40, tel. wew. 156, e-mail: m.debowska@nowydworgdanski.pl
- Patrycja Wójcik - Referent ds. zamówień publicznych i projektów, pok. nr 40, tel. wew. 156, e-mail: p.wojcik@nowydworgdanski.pl
Wydział Strategii i Rozwoju zajmuje się m.in.
- obsługą projektów finansowanych ze środków unijnych i krajowych dla Powiatu i jego jednostek organizacyjnych na etapie ich przygotowania, koordynacji, realizacji i rozliczenia;
- przeprowadzeniem postępowań o udzielenie zamówień publicznych na rzecz Powiatu i Starostwa
Zespół ds. bezpieczeństwa i zarządzania kryzysowego
Dane teleadresowe
Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Gdańskim
Powiatowe Centrum Zarządzania Kryzysowego
82-100 Nowy Dwór Gdański, ul. Morska 1.
Dane kontaktowe
- tel. +48 55 247 00 56
- tel. +48 55 506 50 05
W skład zespołu wchodzą
Wacław Łokuciewski - Główny Specjalista ds. bezpieczeństwa i zarządzania kryzysowego,
Nowy Dwór Gdański, ul. Morska 1, tel. wew. 148, +48 55 247 00 56, +48 502 504 067
e-mail: w.lokuciewski@nowydworgdanski.pl
Prowadzenie spraw w zakresie:
- zarządzania kryzysowego,
- komisji bezpieczeństwa i porządku.
Adam Matuszewski - Główny Specjalista ds. bezpieczeństwa i zarządzania kryzysowego,
Nowy Dwór Gdański, ul. Morska 1, tel. wew. 148, +48 55 247 00 56, +48 502 549 122
e-mail: a.matuszewski@nowydworgdanski.pl
Prowadzenie spraw w zakresie
- spraw obronnych,
- obrony cywilnej.
Powiatowy Rzecznik Konsumentów
Alicja Biernat
Dane teleadresowe
Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Gdańskim
82-100 Nowy Dwór Gdański, ul. Warszawska 28b
Dane kontaktowe
- tel. +48 55 533 01 43
- e-mail: a.biernat@nowydworgdanski.pl
Przyjmuje w dniach
poniedziałek-czwartek w godz. 730 – 1400
Do ustawowych zadań rzecznika konsumentów w szczególności należy
- zapewnienie bezpłatnego poradnictwa konsumenckiego i informacji prawnej w zakresie ochrony interesów konsumentów,
- składanie wniosków w sprawie stanowienia i zmiany przepisów prawa miejscowego w zakresie ochrony interesów konsumentów,
- występowanie do przedsiębiorców w sprawach ochrony praw i interesów konsumentów,
- współdziałanie z właściwymi miejscowo delegaturami Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, organami Inspekcji Handlowej oraz organizacjami konsumenckimi,
- wykonywanie innych zadań określonych w ustawie lub w przepisach odrębnych.
Wydział Oświaty i Spraw Społecznych
Dane teleadresowe
Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Gdańskim
82-100 Nowy Dwór Gdański, ul. gen. Władysława Sikorskiego 23
Dane kontaktowe
- tel. +48 55 247 3671
- fax +48 55 247 3670
W skład wydziału wchodzą
- Iwona Sawicka - Kierownik Wydziału, pok. nr 23, tel. wew. 113, email: i.sawicka@nowydworgdanski.pl
- Beata Zawadzka - Inspektor ds. oświaty, pok. nr 22, tel. wew. 172, email: b.zawadzka@nowydworgdanski.pl
- Monika Bielińska - Podinspektor ds. społecznych, pok. nr 22, tel. wew. 151, email: m.bielinska@nowydworgdanski.pl
Zakres działania Wydziału Oświaty i Spraw Społecznych obejmuje koordynację, nadzór i kontrolę nad działalnością w zakresie administracyjnym i finansowym szkół oraz placówek oświatowych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Nowodworski, ewidencję niepublicznych szkół i placówek oświatowych dotowanych przez Powiat Nowodworski oraz realizację spraw związanych z ochroną zdrowia, kulturą i ochroną zabytków, organizacjami pozarządowymi i sportem oraz sprawami społecznymi.
Samodzielne stanowisko ds. kontroli i sprawozdawczości
Dane teleadresowe
Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Gdańskim
82-100 Nowy Dwór Gdański, ul. gen. Władysława Sikorskiego 23
Dane kontaktowe
- tel. +48 55 247 3668
- fax +48 55 247 3670
Inspektor Beata Kucharska, pokój nr 39, tel. wew. 166
Zakres działania stanowiska ds. kontroli i sprawozdawczości
Do podstawowych zadań tego stanowiska należy przeprowadzanie kontroli w zakresie gospodarki finansowej w jednostkach organizacyjnych Powiatu, inspekcjach i strażach oraz sporządzanie zbiorczej sprawozdawczości budżetowej i finansowej Powiatu.
Wydział Infrastruktury
Dane teleadresowe
Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Gdańskim
82-100 Nowy Dwór Gdański, ul. gen. Władysława Sikorskiego 23
Dane kontaktowe
- tel. +48 55 247 3668
- fax +48 55 247 3670
W skład wydziału
- Kierownik Wydziału
Paulina Ciszek - pok. nr 21, tel. wew. 104,
e-mail: p.ciszek@nowydworgdanski.pl -
Podinspektor ds. technicznych
Julia Ossowska - pok. nr 21, tel. wew. 141,
e-mail: j.ossowska@nowydworgdanski.pl -
Podinspektor ds. inwestycji
Aleksandra Stawiszyńska - pok. nr 21, tel. wew. 141,
e-mail: a.stawiszynska@nowydworgdanski.pl -
Podinspektor ds. technicznych i inwestycji
Ewa Jarmuł - pok. nr 21, tel. wew. 141,
e-mail: e.jarmul@nowydworgdanski.pl -
Podinspektor ds. bieżącego utrzymania dróg i organizacji ruchu
Aleksandra Czeladka – ul. Tczewska 4, tel. 784-933-175
e-mail: a.czeladka@nowydworgdanski.pl
Zakres działania Wydziału Infrastruktury
Wydział wykonuje zadania związane z bieżącym utrzymaniem dróg, uzgadnianiem przebiegu infrastruktury w pasie drogowym, wydawaniem zezwoleń na zajęcie pasa drogowego, zezwoleń na przejazd pojazdów nienormatywnych Kat. I, opiniowaniem projektów organizacji ruchu, wycinką drzew w pasie drogowym, wydawaniem zezwoleń na zajęcie pasa drogowego na zasadach wyłączności (handel i usługi) oraz umieszczeniem reklam w pasie drogowym.
Wydział prowadzi sprawy związane z realizacją inwestycji kubaturowych oraz liniowych, których inwestorem jest Powiat Nowodworski.
Karty usługi oraz wnioski do pobrania
https://www.bip.nowydworgdanski.pl/268,jak-zalatwic-sprawe-w-starostwie?tresc=21531
Mapa sieci dróg powiatowych
Wydział Obsługi Jednostek
Dane teleadresowe
Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Gdański
82-100 Nowy Dwór Gdański, ul. gen. Władysława Sikorskiego 23
Dane kontaktowe
- tel. +48 55 247 3671
- fax +48 55 247 3670
W skład wydziału wchodzą
- Katarzyna Ganczewska - Kierownik Wydziału, pok nr 29. tel. wew 143, email: k.ganczewska@nowydworgdanski.pl
- Diana Charzewska - Inspektor ds. księgowości, pok. nr 30, tel. wew. 159, email: d.charzewska@nowydworgdanski.pl
- Joanna Behrendt - Młodszy Referent ds. księgowości, pok. nr 30, tel. wew. 159, email: j.behrendt@nowydworgdanski.pl
Zakres działania Wydziału Obsługi Jednostek
Wydział wykonuje zadania polegające na wspólnej obsłudze finansowo-księgowej jednostek dla których organem prowadzącym jest Powiat Nowodworski.
Jednostki obsługiwane przez Wydział Obsługi Jednostek
- Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Nowym Dworze Gdańskim
- Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Nowym Dworze Gdańskim
- Liceum Ogólnokształcące im. Ziemi Żuławskiej w Nowym Dworze Gdańskim
- Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. Ireny Sendlerowej w Nowym Dworze Gdańskim
- Zespół Szkół w Nowym Dworze Gdańskim